Söker en bärbar dator så billigt jag kan komma undan till att skriva dokument och surfa på till skolarbete.
Håller på att plugga upp mina betyg på en folkhögskola och har begränsad tid att klara av studierna eftersom jag bara blev beviljad aktivitetsersättning vid förlängd skolgång till året jag blir 30 år halkat efter pga NPF diagnoser som gör att jag har vissa svårigheter. Och det är 1,5år kvar och har en del kvar tills jag är klar med gymnasieexamen, så därför söker jag en laptop så jag kan skriva hemma för datorn jag fick låna är jätte seg det går inte att använda den tyvärr..
Söker typ en Lenovo ThinkPad T480S/T490S eller HP Elitebook 840 G5/G60 eller liknande. Med i5-i7 cpu, 8-16GB ram, 240-1TB ssd, annars kan jag byta ut den själv senare. Får gärna vara kompatibel med win 11 då jag tänker framtidssäkra så jag har en okej laptop.
Skriv vad ni har inkl frakt
Uppdaterar med maxpris 4-5k och jag kan inte köpa en förens i januari så jag är ute i god tid och kikar vad som finns till salu. Har kikat på inreg*.s* så jag söker liknande som finns där
Maximal skärmstorlek 13-14"
Last edited: Dec 31, 2023