Ok jag ska skaffa en bärbar dator snart eller ja ett tag ... Undrar vilken som är bäst för 3000- ung 5000 ? Ska ha den till mest att surfa med och sånt men spela lite hos kompisen ibland ... Dock inget krävande spel... (Warcraft 3 ) Och ja en som man kan använda mobilen som Modem till... Eller går det till alla? Har hört att det går men vet inte om det funkar på alla... Vill att den ska vara hyfsat snabb också och den ska vara svart eller vit... bryr mig inte om grafikkort och sånt ... Tacksam för svar
Jag lånar tråden och hoppas samtidigt få tips på nån för 8-10000:- Samma ändamål som ovan, krav är att det skall vara hdmi. Färgen spelar ingen roll för mig. Ursäkta Axer att jag lånade tråden
hahaha Gör absolut ingenting Ska inte skaffa nån än... (Jätte lång tid kvar) Så jag har Låååång tid på mig att kolla runt
Jag tycker att min Dell studio 1555 är riktigt bra. Om det bara är en netbook man är ute efter så tycker jag att nokia booklet 3g ser väldigt bra ut. Sen i netbook är ju asus eee väldigt finna.
ok ... Den från Nokia ser bra ut i designen men den finns dock inte på Prisjakt ... Är det är engelsk modell eller va ? Asus eee tycker jag också är fina men dock har dom alla bara 1GB Ram ... Jag vill ha 2GB Minst... Vad sägs om MSI Wind U123 - 1,66GHz 2GB 160GB 10 Då?
Nu är jag för **** glad Har hittat en + Mamma går med på att jag vill bara ha pengar + ev mobil Inget som angår er men ****** Väntar fortfarande på svar på MSI Wind U123 - 1,66GHz 2GB 160GB 10" Tror jag ska ha en sån vilket som... Men ja finns det några bra tillbehör som t.e.x snabb mus? Bra Headset (med mic) en väska som passar och inte är för stor eller en laptop ryggsäck ... Hmmm nåt mer? Nåt som man kan kyla ner datorn med om den skulle bli "för" varm ... Är öppen för andra förslag också
Do'h skit i den... Fanns bara i blå >.> Finns det några andra förslag som är Svart eller Vit ... Helst vit men finns dock ej många vita...
skall köpa ny laptop och har fastnat för denna http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=511569 Det som stör mig är processorn i hp:n, min nuvarande laptop sedan ca 3år har Core 2 Duo 1,8 ghz 4gb DDR2 667mhz 7200 rpm hdd ATI Mobility Radeon HD2300 Kommer jag märka stor skillnad i hastighet på processorn, sen går det att spela något slags spel på SU 7300? kommer ju inte använda den primärt som spel dator men vore kul om man kunde köra något strategi spel Finns det någon annan laptop i samma prisklass +/- 2000:- ni skulle rekommendera i stället, ser nog helst att den inte är större än 14"
öööh ok... Samma prisklass kallar jag inte den du har tittat på... 9000? ... Kanske är jätte bra men ja ...
@stening Känns inte Asus UL30 som ett bättre köp då? (eller UL80 men vet inte om denna finns i Sverige än)
Det har du ju rätt i, inte sett den. men är ju samma prestenda nästan för en billigare peng, tror t.o.m att det var bättre grafikkort samt längre bateri tid men då åter står ju fortfarande mina frågor ovan Kommer jag tycka den e slö p.g.a processorn?
Kolla på recensionen på hothardware: http://hothardware.com/Articles/Asus-133-UL30A-CULV-Notebook-Review/?page=5 Det finns även en recension för kommande UL80Vt.
Tack! Synd bara att de inte testade den versionen med nvidia grafikkortet men man får ju endå en liten bild av hur den är... fan så jäkla svårt att köpa dator!