Bästa Android-mobilen för <2500kr

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av bobbanisten, 3 jul 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. bobbanisten

bobbanisten Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej,
    jag är ute efter en mobil i 2000kr-klassen och har kollat en del på HTC Gratia, Wildfire S, HTC Legend och även Galaxy Ace. Finns det några andra jag bör kolla på och vad är era tankar kring dessa mobiler?

Tack på förhand :)

2. Cire

Cire Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    54

MINA ENHETER

Köp en begagnad så får du något som är mycket bättre. Inte värt att köpa nya saker i den prisklassen!

3. DKH

DKH Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Huawei ideos x5, ger dig hårdvara motsvarande en desire z(minus tangentbordet) för 2200 kr.

Galaxy s går att köpa om du lägger på ett par hundra

Motorola defy, stöttålig och kostar runt 2300

4. Agaujo

Agaujo Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Om du är villig att gå upp lite i pris så säljer Teknikmagasinet Galaxy S för 2999. Två års garanti också. Kan inte annat än rekommendera!

5. IvanBoring

IvanBoring Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    146

MINA ENHETER

Har du inget emot begagnat så tycker jag personligen att Galaxy S är det bästa valet. Finns på Blocket för runt 2000 och ibland billigare. Om man tycker det är kul att "mixtra" med sin lur och vill ha en bra skärm, snygg telefon och bra prestanda så är Galaxy S ett riktigt bra val.

Har faktiskt köpt alla mina senaste lurar begagnade till familjen (inkl. min egen SGS2) och alla har funkat kanon. Dock ska man tänka på att om man köper beggat så är det bäst att göra det inom ett acceptabelt avstånd hemifrån så att man kolla upp luren innan man köper.

6. bobbanisten

bobbanisten Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Håller med dig om att det är ett mycket klokt val och det är faktiskt så jag gjort själv också :) Äger en Galaxy S men den här telefonen jag tänkt är till för en bekant, men överväger faktiskt som andra tidigare skrivit att kolla på begnatmarknaden för att få mer "bang for the buck" så att säga.

7. IvanBoring

IvanBoring Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    146

MINA ENHETER

Tror faktiskt din bekant blir jättenöjd om han/hon får en Galaxy S. Sålde min gamla till min dotters kompis och hon är helt lyrisk. Samma gäller min dotter som först hade en Xperia Mini men som jag lyckades övertala att köpa en SGS. Hon ångrar inte köpet en sekund :cool:

Tycker det är den bästa telefon man kan få för ca: 2000 kr i dagsläget om man kan stå ut med begagnat ;)

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.