Jag använder just ni iphone keyboard emulator funkar så där inte så mycket bättre än androids original.. Något annat man kan testa ? jag har redan provat better keyboard men vart inte nöjd med det.. Mina fingrar känns typ för stora då man skriver
SwiftKey rekommenderar jag starkt, använder det själv på min blade skickat på bussen eller dass med min smarta telefon
smartkeyboard pro funkar okej och har t9. Annars om fingrarna ändå är för stora så finns det pennor på ebay för småsummor, har i helgen lagt en beställning. Ska ge ett omdömme när jag testat hur det funkar.
Swiftkey funkar fantastiskt bra. Men tyvärr så tar det en hel del minne i anspråk verkar det som. Min X8 blev väldigt seg efter ett tag. Avinstallerade en massa appar, men det gjorde ingen skillnad förrän jag tog bort Swiftkey. Dock finns det som 30 dagars provversion också, så jag tycker helt klart att du ska prova det ett tag. Swiftkey är grymt bra på att förutsäga vad man vill skriva!
Jag vet inte till 100% eftersom jag inte testat, men, jag antar att dom ska vara kapacitiva, jag sökte på iphone 4 pen på ebay.
Dom här borde väl funka : http://www.netimes.com/shop/new-enhanced-capacitive-stylus-p-2909.html?cPath=792_793