Bästa radion till cm7

Diskussion i 'Desire HD' startad av Eavo, 18 aug 2011.

1. Eavo

Eavo Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej grabbar!

Skulle vilja ha en liten mer koncentrerad tråd angående radio till cm7 då jag faktiskt tycker att det behövs. Det är ju en väldigt viktig del.

Just nu använder jag 26.09.04.11_M2 men tycker inte riktigt den är bra. När jag är på jobbet har jag knappt någon signal samt att när jag är hemma och typ sätter mig på toa med wifi för att läsa aftonbladet eller t.ex swedroid så har jag bara 1 "plupp". Vill också tillägga att jag bor i en 2:A så det är ju inget slott jag springer runt i.

Vad använder ni och vad tycker ni om den radion ni just nu har samt vilken är bäst enligt er?

2. PatricF

PatricF Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46

MINA ENHETER

Kör CM7 nightly med 26.03.02.26_M, vet inte hur pass gammal den är men har inte orkat bry mig om att uppgradera då jag fick nergradera telefonen efter jag fick tillbaka den från reperation.
    Jag kan tycka att den inte är den stabilaste i världen då jag lyckas tappa signalen helt ibland, dock brukar det bara hända när jag åker t.ex bil eller rör mig runder. WiFi-signalen kunde också varit bättre men vet inte om det beror på själva antennen eller mjukvaran dock.

Någon som vet vilken den senaste är och vart man kan få tag på den? Tycker jag blir helt yr i huvudet så fort man börjar leta på XDA efter baseband versioner.