Bästa Spy Appen

Diskussion i 'Off Topic' startad av Kung, 10 okt 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Kung

Kung Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

tja

e ute efter den bästa spy appen
    Har testat seekdroid och familycontrol dessa två funkar klockrent för att se plats samtal och sms
    Men är ute efter den ultimata spy appen som gör allt i en enda app som även går att dölja i mobilen självklart.

Tacksam för tips!

(och nej skall inte stalka eller kidnappa någon, har barn som jag gärna vill ha koll på) PUNKT!
    Har du inga tips, så skriv inga "predikningar " tack.

2. brutus

brutus Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Du verkar väldigt besatt av övervakning med tanke på din andra trådstart om samma ämne. Om du nu har barn som du är oroliga för borde du på ett pedagogiskt sätt förklara varför du vill ha koll på hen/dem utan några konstigheter. Annars har vi uppenbarligen totalt skilda åsikter på det där med föräldraskap.

Ärligt talat uppfattar jag dock dig, baserat på dina önskemål, som en ganska obehaglig/svartsjuk typ som antagligen vill spionera på din bättre hälft eller något ex.

Jag vill dock inte bara avsluta mitt ganska nedlåtande inlägg utan att komma med lite ironisk konstruktivitet bestående av tre tips/alternativ!

1. Flytta från det livsfarliga området ni bor i, framför allt för barnens skull.

2. Ett jobb på FRA vore kanske ett alternativ, där finns det alldeles säkert spännande utrustning och påhitt inom övervakning som kan beskrivas som "stealth" och uppfyller dina kriterier. Om inte FRA funkar kan du fundera lite kring säkerhetspolisen, antagligen också en bra arbetsplats utifrån det där hemliga övervakningstänket.

3. Om du mot förmodan, trots dina intressen för hemlig övervakning och ditt engagemang, inte vill eller kan få anställning inom någon av ovanstående myndigheter råder jag dig, för dina barns skull, att på egen hand skapa en applikation som uppfyller dina krav!

Det tredje förslaget kan ju faktiskt medföra en ekonomisk positiv spill-over effekt då appen kan säljas till andra oroliga föräldrar. Eftersom det finns många livsfarliga bostadsområden, inte bara i Sverige, kan du således säkert trygga båda din och barnens framtid, såväl säkerhetsmässigt som ekonomiskt!

Last edited: 11 okt 2013
  3. evening.beam

evening.beam Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    61

MINA ENHETER

Jag begriper inte varför du envisas med att starta nya trådar om detta. Det är inte ok att spionera på sina barn. Du tycks tro att det handlar om en moralisk aspekt och säger indirekt att du struntar i moralen, men jag vill påpeka att det är inte bara kränkande utan också väldigt olagligt. Att det handlar om någon som står i beroendeställning till dig gör det hela bara ännu värre!

Kanske någon admin skulle ta och blockera denna tråden?

Last edited: 11 okt 2013
  4. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Starta inte sådana här trådar om du inte vill ha predikningar.

Att övervaka sina barn genom en dold app i deras telefoner är tamejfan det grövsta jag hört i att bryta någons förtroende. Börjar du spionera kan du räkna med att dina barn aldrig kommer lita på dig igen.

Inte så mycket predikan kanske. Mer horisontella huvudskak...

Du äger inte dina barn.

5. Kung

Kung Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Med stealth, menar jag givetvis att den inte ska gå att ta bort av vem som helst, inte att den inte ska synas ffs
    Dessa appar syns i appinställningarna ändå dem går Ej att dölja.. Men det vet ni väl redan

Skickat från min GT-I9205 via Tapatalk 2

6. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

"Men är ute efter den ultimata spy appen som gör allt i en enda app som även går att dölja i mobilen självklart."

Om inte "även går att dölja i mobilen självklart" betyder att du vill dölja den i mobilen (dölja = gömma = osynliggöra) förstår jag inte vad du menar.

Hur som helst tycker jag, personligen, det är vansinnigt felaktigt att leka nordkorea med sina barn.

Tillit?

Lycka till med letandet. Jag hoppas inte att du hittar något.

7. ViLANDER

ViLANDER Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    172

MINA ENHETER

Usch vad hemskt.

Om de är så gamla att de har fått ett förtroende för att få få ha en mobil bör de givetvis också få ha den ifred. Det blir också lätt predikningar eftersom det är en kränkning av individers privatliv.

8. droidbobby

droidbobby Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    108

MINA ENHETER

9. Droid113

Droid113 Guest

Oh Domo avatar :DDDD

10. evening.beam

evening.beam Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    61

MINA ENHETER

Detta är olagligt! Kan vi inte stoppa denna tråden???

Jämför med att sätta upp en dold kamera i duschen för att "spionera".

Jag blir så sjukt äcklad av detta.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.