Bästa tablet under 3k?

Discussion in 'Samsung' started by Fisherman., Feb 3, 2014.

1. Fisherman.

Fisherman. Youth Droid Medlem

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung Galaxy S6 32GB

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung Galaxy S6 32GB
    Telefon 2:
    Sony Z1C
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab 3 10.1
  2. zaragon

zaragon Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Ett alternativ kan ju vara någon av Samsungs 7-8 tums-plattor med t ex detta tangentbord

http://www.proshop.se/Tangentbord/B...risjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

Jag har själv haft en ASUS Transformer (den allra första) i tvåochetthalvt år och har fantastiskt stor nytta av den. Men nu har den tröttnat och funkar allt mer sällan, så jag köpte en 8 tums-Note. Jag gillar storleken på den, jag upplever inte att jag lider av att den är lite mindre än "Traffan", snarare är det skönt att den är lite smidigare.

Men om du kommer från en större laptop än 10 tum kanske hoppet ner till 8 tum blir lite stort. Om du behöver ha 10 tum, så röstar jag personligen för ASUS. Jag gillar inte Samsung eller Touchwiz egentligen, men gillar ASUS och deras anpassningar i Android skarpt. Men det är som sagt personligt.

(ytterligare en personlig åsikt är att Samsung säljer så hemskt många telefoner och plattor och därför är det roligt om man kan sprida ut marknaden på fler tillverkare, så att de inte krymper mer och mer)

3. Fisherman.

Fisherman. Youth Droid Medlem

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung Galaxy S6 32GB

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung Galaxy S6 32GB
    Telefon 2:
    Sony Z1C
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab 3 10.1
    Tack för svaret, Asus memo pad 10 ser ju onekligen fin ut.
    Dessutom verkar den ha bättre prestanda än samsungen och är billigare samt fått bättre kritik, låter ditåt nu.