Bästa telefon för max 1400?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av YPZ, 24 mar 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. YPZ

YPZ Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Vilken är den bästa telefonen man kan få för maximalt 1400 just nu? Jag funderar på att köpa en för att kunna använda när jag inte kan bära med mig min surfplatta (yes, köpte en surfplatta före en telefon). Den behöver med andra ord inte alls vara speciellt imponerande vad gäller prestation, den behöver bara inte lagga så mycket att den inte går att använda, och jag skulle helst använda betydligt mindre pengar än 1400 om möjligt. Det viktigaste är egentligen internetåtkomst, spotify, någon sorts kamera, kompatibilitet med åtminstone några spel utan lagg, och naturligtvis bluetooth, ring- och smsfunktion osv.

Några tips? Den i nuläget billigaste är ju Huawei u8180 ideos som kostar under 600kr på teknikmagasinet, men den är operatörslåst till tele2 eller något. Skulle föredra en olåst för att kunna dela internetplan med surfplattan.

2. svenix

svenix Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    7 969
    Operatör:
    Fello Trippelsurf 54GB
    Telefon:
    Oneplus 8T

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello Trippelsurf 54GB
    Telefon:
    Oneplus 8T
    YPZ gillar detta.
  3. YPZ

YPZ Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Sen har vi ju Samsung galaxy player 3.6 också... 8gb versionen kostar under 1400 och verkar väldigt bra, speciellt med tanke på priset. Men den har bara internetåtkomst via wifi förstås.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.