Bästa twitterappen för flera konton?

Diskussion i 'Applikationer' startad av matti.vx, 27 maj 2012.

1. matti.vx

matti.vx Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 2 XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 2 XL
    Vill så gärna använda Twicca, som ska vara överlägsen när det gäller twitterappar, men den stödjer inte att ha flera konton - det finns som 'experimentellt' men då måste man betala typ 300kr var tredje månad. Inte så lockande!

Har kört Plume ett tag nu men den har börjat att missa notifieringar, och jag är inte så förtjust i att man behöver se flödet från båda kontona samtidigt - ena kontot är min personliga, den andra är för F! Borås uppdateringar... Och används inte alls lika mycket - men det är ändå viktigt att jag meddelas om någon nämna oss.

Har testat Tweetcaster, Seesmic och ÜberSocial och inte riktigt blivit förtjust i någon av dem - särskilt inte ÜberSocial!

Jag är kanske alldeles för kräsen!

En annan lösning vore att köra Twicca till mitt personliga konto och använda stock när jag behöver skicka via F! Borås?

Skickat från min LT26i via Tapatalk 2

2. kosmiq

kosmiq Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Testat Boid? Fortfarande i pre-beta visserligen och några buggar men ganska trevlig app som jag tror kan bli riktigt bra.

3. matti.vx

matti.vx Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 2 XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 2 XL
    Har testat boid för ett tag sedan och tyckte den var sjukt snygg!
    Men tyvärr har nya luren (SXS) inte fått ICS än!

Skickat från min LT26i via Tapatalk 2, sär striving are och fel stavningar till handa hållna av SwiftKey Beta 3.