Bäste kund

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av Cim-Inc, 18 mar 2010.

1. Cim-Inc

Cim-Inc Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    96

MINA ENHETER

''Bäste kund!

Du är en av många som förbokat sig på en HTC Desire hos oss på CDON.COM.

Det är ett enormt intresse kring denna mobiltelefon därför bryr vi oss lite extra om dig som redan innan den levereras, förstått att detta är något unikt.

Vi har haft preliminärt leveransdatum den 25/3 sedan dag ett, och idag har vi fått ny leveransinformation från HTC som säger leverans till vårt lager ca den 8:e april. Det innebär att vi kommer att vända leveransen direkt ut till dig samma dag, vilket i normala fall innebär att HTC Desire landar i din postlåda den 9:e.

Naturligtvis är detta något som är bortom vår kontroll att datumet blivit framflyttat, men vi vill ändå kompensera dig för att du har tålamod med HTC och står kvar i kön för säker leverans av årets förmodligen hetaste mobilrelease.

Du som har bokat en Desire innan den 18/3 kl 14.00 kommer att få den superstarka skyddsfilmen "InvisibleShield" som skyddar displayen från repor utan extra kostnad. Denna levereras till dig så snart den är producerad, preliminärt vecka 17. ''

2. Simonarvestrand

Simonarvestrand Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

De va inget roligt att få det mailet.
    Tycker man borde vara mer försiktig att sätta tidiga datum-
    i detta fall hade dom flesta andra satt ett mycke senare datum då slipper man hoppas och kanske få den tidigare istället.

3. Hessi

Hessi Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    346

MINA ENHETER

https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=7014&page=8

4. Simonarvestrand

Simonarvestrand Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

har ju beställt 3 st desire och fick 3 st invisibleshilds trodde nästan att dom bara skulle skicka med en men dom va visst jysta