bättre ljud när man filmar?

Diskussion i 'Hero' startad av Henka, 9 dec 2009.

1. Henka

Henka Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjabba jag har ny inköpt min hjälte. Jag kunde inte vara nöjdare, en polare kör den nya iphonen men jag tycker heron e grymmare. MEN de jag är besviken över är hur pass dåligt ljud de är när man filmar. Jag har läst mycket på den här siten och de verkar finnas duktiga grabbar här. Så min fråga är, går de få bättre ljud? Jag hittar inga inställningar till ljudet i verken röst inspelaren eller kameran. Är de kanske bara att nöja sig med ljudet som är eller kan man trolla till bättre ljud? För på polarens iPhone är de grymt ljud.

Har även funderingar kring market enabler, har läst alla trådar här om de, men får inte fram nått av de. Vill fan köpa något bra spel.

Skulle vara awesome om nån vill hjälpa mig.

2. Gustaf87

Gustaf87 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    103
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Pixel 9 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Pixel 9 Pro
    För ljudet så tror jag det är kört, kan ju alltid prova med någon annan app men skulle inte tro det blir allt för stor skilldnad då det är hårdvaran det sitter i men man vet ju aldrig.

Market enabler går enbart att använda ifall du har rootat telefonen. Går att ladda ner här: http://code.google.com/p/market-enabler/

3. Henka

Henka Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Okej är de så illa? De e lite tråkigt men man överlever nog:)

Jo de där har jag laddat men de är de där med Root grejen som bekymmrar mig. Jag är teknisk som en fisk på land :(

Tack hemskt mkt för svaret!