Bara barnspel?!

Discussion in 'Samsung' started by ilea, Jun 29, 2013.

1. ilea

ilea Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej!
    Tidigare så köpte vi en surfplatta till barnen som de kunde använda, en så kallad "noname-platta". Denna används flitigt och jag la in min mailadress på den och de har ju såklart laddat hem gratisspel på den där surfplattan.

Har ju nu skaffat mig en egen surfplatta och när jag går in på google play och går in under kategorin "rekommenderat för dig" så får jag enbart fram barnspel... Inget fel i barnspel, men jag har ingen lust att bara ladda hem gulligull-spel anpassade för barn. Spelar ingen roll vad jag söker efter så ser det mesta barnanpassat ut.

Någon här som har något tips på hur jag ska lösa det hela? Funderade ett tag på att fixa en ny e-postadress och använda den till min surfplatta, men samtidigt så vill jag ju kunna läsa de mail jag får på min vanliga mailadress (hoppas någon fattar den något konstiga formuleringen där).

2. Dansken

Dansken Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Så fungerar det, nu får du endast ladda ner barnspel så länge du lever............skämt å sido, du kan söka och leta dig fram till de spel/appar du vill, reken har ju inget med det att göra.

3. Sweden2

Sweden2 Professional Droid Medlem

Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Telefon 2:
    iPhone 15
    Skaffa en annan adress till ditt barns platta och behåll din egen på din platta och ladda ner appar som vanligt så kommer det rek för dig.