Jag kör CyanogenMod 7.0.3 på telefonen med 122 MHz - 1382 MHz Smartass.
Brightness alltid på 100% och 3G data stänger jag aldrig av.
Wifi är endast igång en max 30 minuter om dagen då jag är hemma och kanske ska uppdatera på market.
Det som auto-synkroniseras är mitt Google Docs/Kontakter/Gmail/Kalender, Facebook, Bankdroid och Mobile Notes.
Är det vardag, och skoldag, så lyssnar jag på musik 4 - 5 timmar om dagen, surfar på nätet en timma, skickar en 100 sms om dagen och ringer kanske 1 - 2 samtal.
Widgets jag använder är Fancy Widget(vilket också uppdaterar vädret en gång i timman), FriendCaster Pro(som uppdaterar facebook var 15:e minut, PowerAmp och två Colorize Widget Pro(kalender och sms).
Om skärmen är av och musik inte spelas så drar den i snitt 1-10 mAh enligt CurrentWidget. Använder jag telefonen 07:00 - 22:00/23:00 så brukar jag ha 20-30% batteri kvar när jag kommit hem. Vid riktigt upptagna dagar, då jag inte använder telefonen så värst mycket, förutom kanske musik, så har jag nästan alltid över 70% när jag kommer hem på kvällen.
Det som drar mest för mig är musiken, smsandet och såklart 100% brightness. Men vad gör det när man har ett extrabatteri i fickan om man inte skulle ha en laddare i närhet?

Click to expand...