Fråga: Batteriet laddar inte/dåligt

Discussion in 'One X - Allmänt' started by Snuffelpuff, Apr 12, 2012.

1. Snuffelpuff

Snuffelpuff Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Hallåj!

Är det någon annan som har märkt att batteriet laddar dåligt eller inte alls?

Bilderna nedan är från när jag laddat mobilen i bilen med HTC:s originalladdare (från min förra mobil). Jag gick in ibland och kikade på procenten och såg att trots att laddaren satt i och att mobilen indikerade att den fick ström, så låg procenten antingen stilla eller t.om. MINSKADE.

Har haft mobilen ungefär en vecka och laddat den en jäkla massa gånger.

Attached Files:

2. lurman

lurman Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har med problem med detta. Den beter sig väldigt lustigt.

Som ni kan se i mitten av bilden så visar den att skärmen varit aktiv konstant. Vilket inte stämmer. Där laddningen börjar på slutet är från när jag kom till jobbet idag och satte den på laddning. Den låg i 7-9h och jag tittade till den varannan timme typ. Som ni ser ökade den knappt nånting. Dock efter ett par omstarter och in och ut med sladden så tog den tillslut laddning ikväll. Detta har hänt en gång tidigare.

Men bilden ser helt klart skum ut! Nu efter jag fick fart på den igen så verkar "rotera skärmen automatiskt" ha lagt av. Trots att den är ibockad. Allt detta tyder på att det är någon slags mjukvarubugg och jag har inte några av dom andra bekymmerna som folk har. Därför jag drar mig lite för att DOA. Men jag har bara nån dag till på mig att göra det.

Attached Files: