1. Dubbelsurf – äntligen tillbaka! Få 14 GB istället för 7 GB för bara 145kr/mån!. Inte i 3 mån, inte i 6 mån, utan exakt så länge du behåller ditt abonnemang. Se alla erbjudanden på fello.se
    Stäng notis
  2. Stäng notis
  3. Unpacked-nyheter: Fold 4 | Flip 4 | Watch 5 | Buds Pro 2
    Stäng notis
  4. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis
  8. Stäng notis
  9. Stäng notis

Fråga: Batteristrul eller bugg ?

Diskussion i 'Galaxy S6 - Allmänt' startad av Håcke, 2 okt 2016.

1. Håcke

Håcke Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    51

MINA ENHETER

Upptäckte igår när min mobil lade av pga tomt batteri (0%) att sekunden efter jag satt i laddaren var batteriet direkt uppe i 27%, dvs från 0 till 27 % på nån sekund. Glömde tyvärr bort att ta screenshot av batterihistoriken.

Mobilen köpt maj 2015.

Dags att byta batteri , eller är detta nån ny bugg efter senaste uppdateringen för några dagar sedan?

Fler som observerat detta ?

2. Blowsor

Blowsor Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Jag har en S6 Egde som batteriet föll från nästan fullt ner till 3% på 3 timmar. Såg att batteriet hoppade från varningen på 14-15% ner till 4% på en sekund. Installerade uppdateringen idag.

Bifogade filer:

3. Magnum81

Magnum81 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Hade dessa bekymmer plus en massa andra... skickade in min telefon på rep hos samsungservice. Fick tillbaka telefonen 2 veckor senare. De bytte moderkortet bla. och nu är batteritiden MYCKET bättre. Från att batteriet var tomt kl 18 på kvällen, så kan jag nu ha 40 % när jag lägger mig runt 23-24..