Fråga: Behålla eller sälja?

Diskussion i 'OnePlus 2 - Allmänt' startad av drewN, 18 nov 2015.

1. drewN

drewN Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    451
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy Fold 4

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy Fold 4
    Telefon 2:
    Nothing Phone (1)
    Telefon 3:
    LG G4
    ROM:
    LineageOS
    Info:
    Används enbart för utveckling
    Hej! Nu är det som så att man fick den lyxiga chansen att köpa sig en OnePlus 2. Kör idag med två telefoner, en Galaxy Note 2 och en iPhone 6 Plus, och är väldigt nöjd med båda två. Då kommer frågan, hur kommer en telefon att kunna stå sig mot två? En Android för privat, där man kan leka med all konstig "skit" man kan hitta och en iOS som inte är lika öppet.

Om jag nu skulle ångra mig, hur mycket mindre får man för en OnePlus 2 i bruten förpackning vs. obruten?

Tack och hoppas att det inte blev alltför rörigt! [emoji4]

2. iterva

iterva -_- Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    2 938

MINA ENHETER

Med tanke på att invites verkar finnas i överflöd så kommer det (och har redan) pressa ner priserna..

Sett obruten som gått för 3800 med tillbehör(case, skärmskydd), och bruten för 3400..

Oavsett vad jag sett/hört så tror jag du har tur om du ens får tillbaka det du betalat även om du inte öppnar.

Oneplus Customer Support - Order FAQ

När jag beställde min så hade jag som ändamål att utnyttja ovanstående om jag inte hade blivit nöjd, istället för att börja krångla med försäljning och all huvudvärk det kan innebära. :P

Last edited: 18 nov 2015
    king_heisenberg gillar detta.
  3. king_heisenberg

king_heisenberg Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    831
    Operatör:
    Telenor, Tele2
    Telefon:
    Pixel 8 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor, Tele2
    Telefon:
    Pixel 8 Pro
    Använder min OPT i jobbet å privat. Stänger av jobb simkortet om jag får mkt arb. relaterade samtal efter arbetstid. (Fick jobbet att betala telefonen så den är "fast" tills den går sönder nu dvs. Eller att jag slutar)
    Fungerar super för mig iaf.

Dock skall jag erkänna att jag köpte en nexus 6 har på forumet förra veckan.
    En 32gig (ville ha 64, då jag slipper ens tänka på minne då men men) som jag använder just nu fkt.

Det är mest för att jag stör mig på hemknappen på OPT just nu... Den fungerar mkt dåligt för mig och har inte alls samma bra respons som de andra två touch knapparna.
    Så tills en vettig uppdatering som löser detta för mig samt fingertrycks läsaren så kommer jag använda nexus 6 privat. (Har även haft nexus 6tidigare och tycker det är en av de bästa telefonen jag haft. Lagom stor å fin skärm. Ligger bra i handen osv. Men värde för pengarna är det inte mkt som slår OPT)

iterva gillar detta.
  4. drewN

drewN Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    451
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy Fold 4

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy Fold 4
    Telefon 2:
    Nothing Phone (1)
    Telefon 3:
    LG G4
    ROM:
    LineageOS
    Info:
    Används enbart för utveckling
    Tack för ett bra svar! Med tanke på den lilla prisskillnaden på öppnad/oöppnad så ska jag nu leka lite med den! Precis avlämnad hemma! [emoji1][emoji106]

5. chraist

chraist Replicant Moderator

Mottagna gillanden:
    8 953
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 7

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon: