Behöver hjälp med en sak till min X10 mini pro

Diskussion i 'Applikationer' startad av L1ps, 25 november 2010.

1. L1ps

L1ps Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har skaffat en x10 mini pro för ca 1 månad sen och behöver hjälp med en app, finns det eller kan man göra något så man kan lägga in alla spel i en mapp som iphone har en app som heter ''spelrum'', och skulle vilja ha en sån för det är så jobbigt och ha så många sidor? finns det något gratis program som man kan lägga in dem på och så att dom inte finns när man bläddrar bland sidorna? har testat home tag och app mate, finns det något som kan hjälpa? Eller bara att gömma dom skulle nog vara det bästa

Last edited: 25 november 2010
  2. honoka

honoka Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

Folder Organizer lite är ett gratisprogram som du kan använda för att göra mappar med applikationer, bokmärken eller kontakter. Du kan välja att mappen ska vara genomskinlig så att du ser vilka applikationer som finns i den... Väldigt likt det på iPhone.
    För att gömma applikationer du inte vill ska synas kan du använda LauncherPro. Det är en helt annan home-applikation visserligen, men den är oftast bättre än alla andra motsvarigheter från standardtillverkarna. Dock krav på Android 2.1, vilket ni med X10mini Pro fått (?) Så, men de två applikationerna ska du kunna göra det du önskar

3. droidbobby

droidbobby Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    108

MINA ENHETER

kan du inte bara göra en mapp? långtryck på skärmen och välja "mapp" , sen är det bara slänga in alla apps/spel du vill ha där i.