behöver hjälp med Go Launcher EX Version: 2.30

Discussion in 'Galaxy S - Allmänt' started by thiger, Jun 9, 2011.

1. thiger

thiger Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Ja som ämnet antyder så är det problem med Go Launcher EX vers: 2.30

Försökte få hjälp i en annan tråd, utan resultat därför testar jag med att göra det i en separat tråd.

Felet / Problemet är att skärmen blir svart när jag under samtal ska dra ner den dolda list som finns på ovansidan av skärmen, "bilden kommer tillbaks efter en sekund". Jag fick förslaget att trycka på hemknappen och sedan ifrån huvud menyn kolla te,x inkomna sms, men då är problemet att jag hur jag än gör inte kan finna ett sätt att avsluta det pågående samtal som jag har när problemet yttrar sig. En användare tipsade även om att det kunde bero på sensorn som tydligen sitter på vänster sida på telefonen och att jag därför skulle använda höger handen vid användade av telefonen, det skulle tydligen avhjälpa problemet. Men jag gick bet på det också, felet kvarstår. Finns det nån expert här inne som kan Go Launcher ? tänkte ifall det var nån inställning i mjukvaran som gör så att det blir såhär.

2. neddie

neddie Android Medlem

MINA ENHETER

med risk för att låta lite dryg och ohjälpsam nu men borde du inte skapat detta i forumet för applikationer? det har ju inte med galaxy s att göra kan man tycka ;)

3. Goldstar

Goldstar Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Kan du inte avsluta samtal om du drar ner aktivitetslisten då?

4. Pazzo

Pazzo Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Jo, det har med Galaxy S proximity sensor att göra.

OnT: Använd meny-knappen på hemskärmen så borde du kunna få upp dina notifications den vägen. :)

5. thiger

thiger Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

trycker jag först på hemknappen och sen försöker dra ner aktivitetslisten så går inte det.

6. thiger

thiger Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Kan använda meny knappen på hemskärmen så att notifikationerna kommer fram, men då kommer ju problemet igen ifrom av att jag inte kan avsluta samtalet.

7. Pazzo

Pazzo Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Finns inte samtalet i notifieringslistan?

8. thiger

thiger Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Det finns en samtals ikon där, men går jag in på den så kommer jag till nummer fönstret som man använder när man ska ringa ett samtal, men där finns ingen knapp för att avsluta samtal