Problem: Behöver lite hjälp med min S3.

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av Plutonium, 22 feb 2014.

  1. Plutonium

    Plutonium Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 feb 2014
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hallojs allihop! Jag är helt ny här men registrerade mig för att jag verkligen behöver hjälp.

    Igår så satt jag och scrolla igenom FB på min S3. Helt plötsligt så bara frös allting till. Gick inte att trycka ner FB genom hemknappen, gick inte att låsa mobilen, gick inte heller att stänga av mobilen genom knappen på sidan. Så jag drog ut batteriet helt enkelt.

    Detta var alltså igår, och enda sen dess har jag frenetiskt försökt att få den o fungera. Har prövat med 3 olika batterier och ingen utav de fungerar. Den där battery charging screenen kommer inte upp heller när man pluggar i laddaren.

    Jag är ganska så säker på att garantin inte kommer gälla då jag installerade en custom rom för cirka ett år sedan p:

    Så då undrar jag, hur mycket tror ni jag kommer behöva betala ifall jag skickar in den? Eller finns det något hemmaknep man kan pröva? ):
     
  2. Matte_N

    Matte_N Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jan 2011
    Inlägg:
    1 308
    Mottagna gillanden:
    482
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Pixel 7a

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Pixel 7a
    Telefon 2:
    Pixel 6
    Telefon 3:
    One+ 6T
    ROM:
    Lineage 20
    Platta:
    ZTE Light
    Installera om.
     
  3. Boss302

    Boss302 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 sept 2011
    Inlägg:
    1 127
    Mottagna gillanden:
    187

    MINA ENHETER

    Händer inget? Inget liv i luren alls? Kommer du inte in i download mode, power hem vol- ?
    Då finns inget att göra o du kan nog lämna in den utan problem. Är den död så ser de ju inte vad du installerat.
    Är den inte död så flashar du en ny rom med odin. Guide finns här, fast i rom filer o utvecklingsdelen.
     
  4. mortuus

    mortuus Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 mar 2010
    Inlägg:
    2 647
    Mottagna gillanden:
    621
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    OnePlus Nord 2 5G

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    OnePlus Nord 2 5G
    Telefon 2:
    Redmi 9
    Platta:
    Shield K1
    låter som den dog bara ett känt problem då kvittar det vilken rom du installerat då dom byter ut hela mainboard om du har garanti kvar.