Jag vet inga appar, har letat efter också överallt på nätet fast fick ej något bra svar hittils. Då började jag med olika Kernel & ROM. Kan ge dig ett kernel som du kan enkelt installera, det är Boeffla Kernel. Det är också ett säkert kernel, som är ej så jävla seriöst som andra, men har också gott om funktioner om du installerar själva appen från Play Butik.
Du behöver inte vara rädd om dina filer om du ska installera det men om du har lekt lite med system filer, installera massa root appar som behöver root åtkomst eller använt många kernel & rom och därefter återställt tillbaka till stock, så skulle jag GÄRNA att ta backup med titanium backup, på mina appar med att spara DATA filen också! (Det är skit viktigt med data)
Om du har gjort massor med återställning kernel bytt osv osv men sen därefter har du gjort ett STORT ominstallation (med Odin altså!) så kan du vara lugnt tycker jag, fast det fortfarande innebär risk, men inte lika stort som förr), om du lyckas med att fixa Kernel, så kan du fixa Boeffla Appen från PlayButik helt gratis, och därefter boosta ljuded med kanske 2/4 eller 3/4 än vad det gjorde förr? Har själv testat ganska, med både för hörlurar och via lurens högtalare, men testade ej allt på MAX (har vart rädd om) och tycker att det är jävligt effektiv! Det finns även Equalizer!
Har själv testat kernel, fick alldrig problem och har massor med funktion, tro mig, det är nästan samma som Siyah Kernel, fast säkrare, men Siyah kernel har Dual-boot medan Boeffla har ej det, siyah har 1.8ghz, som ej längre uppdateras alls så ofta, medan boeffla's utvecklare är mycket aktivt med att uppgradera kernel'n och själva appen.
Eller så kan du fixa CyanogenMod, vilket behöver lite mer skillz än att fixa Boeffla Kernel.
Hoppas det här hjälpte dig/er, vet EJ om appar, och vill heller inte testa de (de brukar vara ostabila)
Click to expand...