Kör Quadrant Standard med CleanDHD utan sense och överklockat. Kommer upp i 3090. Någon som sitter på stock och vet vad mobilen får i Quadrant Standard? Mvh L
Min DHD är HELT orginal.. Laddade precis ner Quadrant standard. Testade att köra igenom 5ggr. Full; 1397p - 1579p - 1634p - 1557p - 1590p = 1551,4p Mvh Jonas
Kanske inte för dig men forumet är väl fyllt med oviktiga frågor, jag t.ex. bryr mig föga om hur andras hemskärmar ser ut men förstår om det intresserar andra. Hoppa över trådar som för dig är ointressanta, och kramas mer i detta fina forum!
Jag sätter min. och max. på 1516MHz i CPU Tuner och kör Performance i Profile och Full Speed i Governor. Stänger av allt som tuggar i bakgrunden och kör en full Benchmark. Jag gör det mest för att knäcka grannen som sitter på en rätt seg LG x2 som kör stock! Inställningarna ovan är inget jag kör på i vanliga fall då min batteritid är undermålig. Som kuriosa såg jag en SGS 2 i över 60000 rootat och någon clean ROM då förstås. Den var rätt rapp vill jag lova!
' Det är sant! Det är alltid den upplevda hastigheten som räknas, men min DHD är rappare än grannens LGx2 men hans lur har verkligen blivit seg. Inte blev han gladare när jag berättade att LG inte ska uppdatera till Gingerbread.