Beslutsångest angående mobilköp.

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Falaphel, 11 jan 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Falaphel

Falaphel Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Har fruktansvärt grov beslutsångest för tillfället, sitter med en Nexus 5 för tillfället men har betalat klart på den så börjar bli dags för mobilbyte.... Nu är det dock det jobbiga vad man ska skaffa, har kört med Galaxy innan Nexusen och den gillade jag mycket mer faktiskt, är lite sugen på att vänta på S6an men det har ju kommit så lite information om när den kommer och dylikt så frågan är ju om det är värt det.... Vill ju som skaffa en ny telefon så snart som möjligt så känns jobbigt att vänta några månader!

Så ja.... Vad tycker folk, vad föreslår ni för mobiltelefon?

2. Timpppa

Timpppa Android Veteran Medlem

Mottagna gillanden:
    4 182
    Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 17 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 17 Pro Max
    Platta:
    Ipad Pro M1
    Det är så grymt svårt och säga när du berättar så lite vad du är ute efter. Föredrar du hyfsat liten telefon, Sony Z3 Compact. Föredrar du bästa hårdvaran idag, Note 4 eller Nexus 6. Lite billigare, OnePlusOne, Z3, M8 eller S5 med bra hårdvara men förra årets modeller.
    Japp du ser, det är en del och beta av. Du får helt enkelt gå ner och känna dig för alt skriva ner mer vad du är ute efter. I mars på mobilmässan så släpper dom mer info om kommande telefoner och dom kommer relativt fort, jag hade nog väntat om man binder ett abonnemang på luren.

3. Falaphel

Falaphel Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Sant, ber om ursäkt för den lilla informationen jag lämnade!

Men ja alltså jag är ju lite utav en vill ha crème de la crème person, så värstingtelefoner är ju liksom min sak! Men ja, tanken att jag ska hålla mig till mobilmässan har slagit mig men jag har ju inte riktigt tålamodet... Men ja, en sak som är ganska relevant är att den gärna ska vara lite stryktålig.....

4. Erkki

Erkki Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    138
    Telefon:
    Realme GT Neo 2

MINA ENHETER

Telefon:
    Realme GT Neo 2
    Platta:
    Lenovo Tab P11
    Vänta på S6/Z4 osv eller så skaffar du dig flaggskeppet från det märke du föredrar. De flesta telefoner har ju identisk hårdvara nuförtiden, det som skiljer är designen.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.