Betalproblem market

Diskussion i 'Frågor och support' startad av Nummerskivan, 24 feb 2011.

  1. Nummerskivan

    Nummerskivan Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 sept 2010
    Inlägg:
    1 166
    Mottagna gillanden:
    28
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    S23 Ultra vit

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    S23 Ultra vit
    Telefon 2:
    Väggmodell bakelit, 30-tal
    Telefon 3:
    Väggmodell plåt, 20-tal
    Hoppas jag är i rätt forum nu.

    Försöker köpa en app i market.

    Betalade först med ekort, men det stod och tuggade på auktoriserar, så länge att jag hann googla och fatta att ekort nog inte fungerar. Jag avbröt och drog in ekortnumret.

    Men sedan var köpet inte avbrutet i alla fall. Till slut fick jag bort köpet, och det stod att de skulle betala tillbaka (de hade ej dragit pengar?!?).

    Köpte igen, med mitt riktiga verifierade kortnummer. Och fick då att nu kunde jag minsann inte ångra köpet. Så jag genomförde i alla fall, och nu står det ÄNDÅ och tuggar på "auktoriserar".

    Vad ska jag göra? Vad kan problemet vara? Telefonen är en galaxy 5.
     
  2. Nummerskivan

    Nummerskivan Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 sept 2010
    Inlägg:
    1 166
    Mottagna gillanden:
    28
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    S23 Ultra vit

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    S23 Ultra vit
    Telefon 2:
    Väggmodell bakelit, 30-tal
    Telefon 3:
    Väggmodell plåt, 20-tal
    Typiskt, nu har det installerats. Lade undan telefonen eftersom inget hände, men nu är appen installerad.

    Vet inte vad som hände, men det stod och snurrade på auktoriserar i över en halvtimme, kanske mer.