Betatestare av android-app sökes

Diskussion i 'Applikationsutveckling' startad av DanielL, 1 maj 2012.

1. DanielL

DanielL Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Jag håller på att utveckla en app först och främst för eget bruk. När Pactrackdroid (nåt sånt) försvann för ett tag sen så blev det lite tomt. Jag beställer regelbundet saker på nätet och vill hålla koll på mina kollin. Därför utvecklar jag nu en egen app till detta endamål. Men jag har också tänkt lägga upp den på Google Play, reklamfinansierad eller köp reklamfri version för några kronor.

Kollikoll är en app som kommer hålla koll på vart dina paket befinner sig helt enkelt.

Nu behöver jag alltså ett tiotal personer som kan tänka sig att testa första versionen. Jag får se om det går att ordna en belöning åt de som hjälper till, exempelvis få betalversionen gratis. Anmäl genom PM, glöm inte att ange ditt google-konto som du har primärt på din enhet.

Just nu är den väldigt enkel, man kan lägga in sina kollin och se information om var den befinner sig och vart den har vait. Tanken är att den ska få några fler features.

Features:
    * Stöd för tablets.
    * Android 1.6 - 4.0.3 (Och förmodligen senare)

TODO:
    * Skicka kollin till telefonen/plattan med "Chrome 2 phone" http://www.youtube.com/watch?v=lGb8FmRNoWI
    * Scanna streckkod på kollin du själv skickar.
    * Uppdatera listan regelbundet
    * Andra speditörer såsom; Schenker, DHL, UPS.

Last edited: 1 maj 2012