Bara jag som är besviken på BB livetjänst, de 4 "exklusiva" kamrorna man fick för att betala 199kr är 4st som man knappt ser eller hör någon med. Någon kamera i bikt eller badrummet har-och kommer man inte få någon tillgång till... I sovrummet har de inte ens något som gör att man ser i mörker. HUVVA!
Är det bara jag som är besviken på att folk ens kollar på BB? För att inte tala om folk som betalar extra för att se ännu mer av denna tragik?
Heh har inte sett på det förr, men kollade igår och köpte ett veckopass. Har ju inget bättre för mig ändå
jag skrev jag ju precis. Men jag ser knappast på det för att få en sneakpeak av en naken rumpa då och då. Tittar ur en psykologiskt perspektiv, dvs, hur förändras folk som är instängda på detta sätt. Kalla det för vad du vill, men jag tycker det kan vara intressant
men hallå, det går ju på tv11 gratis alla kameror och så. Vad är det ni blivit ilurade eller är det för att se övriga timmar på dygnet?
Speciella karaktärer??? De har precis blivit vakna av musik, vissa sover ihop i samma säng pga handfängsel. Den store norrländska biffen + "sexbomben" har ev legat och tallat lite under täcket. Och tjejerna duschar i Bikini... inget kul mao.
Uhm, tja, han där bisexuella killen ser ut som en nazist, men troligen är han inte det. Eller ja, smygnazist ser han ut som, men han verkar inte bete sig som så. Utan är bara allmänt galen. Den 39åriga milfen är en pratkvarn...
Haha :-) Sitter på starta eget företag dag med föreläsningar och frågor osv. Multi taskar jag med... Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Haha jag blev chockad när jag såg att en av tjejerna är en transa. Och på första avsnittet så gick transan till den där bisexuella killen och sa att hon känner igen honom