Bilder med cameran!

Diskussion i 'Xperia neo' startad av Snölund, 21 mar 2012.

1. Snölund

Snölund Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hejsan när jag ska ta bilder eller spela in filmer med min Neo så kommer inte bilderna/filmerna upp i galleri mappen men dom kommer upp i underfliken när man går in på cameran vad kan felet vara? man ska ju inte behöva gå in i cameran varje gång för att kunna se bilder eller filmer utan man vill ju att dom ska lägga sig i galleri mappen... hade varit väldigt tacksam för tips och hjälp!

2. inact_0004

inact_0004 Youth Droid Inaktiverad

Mottagna gillanden:
    120

MINA ENHETER

Testa att rensa data för galleri och medialagringsappen i telefonen.
    Meny > Inställningar > Appar > Hantera appar > Alla > Galleri > Rensa data > Backa tillbaka ett steg > Medialagring > Rensa data.

Starta sedan om telefonen och låt galleriet indexera alla bilder på nytt och se om det fungerar.

3. pj87

pj87 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

blev så för mej idag med på arcen men jag kunde inte klicka upp dom nya korten ja tagit bara dom gamla.
    Blev så efter ja laddade mobilen i datorn efter ja fått helt tomt på ström.
    Jag stängde av mobben tog ut batt å minneskort igång med den igen stoppade i den i datorn så jag fick upp mappen där sen öppna jag å kollade så bilderna va där å de va dom.
    Drog ur kabeln, in på galleriet å väntade så den fick ladda upp allt riktigt å nu funkar det :/

Men alla appar i mapparna på skrivbordet försvan med å dom måste ja väl lägga tillbaka manuelt.