Diskussion: Bilder PÅ Note 3 läckta någon som blir sugen ?

Diskussion i 'Galaxy Note - Allmänt' startad av Oceanic, 1 sept 2013.

1. Oceanic

Oceanic Android Veteran Medlem

Mottagna gillanden:
    4 311
    Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA

MINA ENHETER

Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA

Kan säga direkt, om detta blir note 3 kommer jag gå över till LG, tycker LG verkar ha mer nytänkt nu, , men om bilden ovan blir note 3 känns det som Samsung har stannat upp i utvecklingen helt och hållet,

Jag har vissa krav om jag ska köpa ny mobil.

1. Ingen bakåtsträvande fyskisk knapp.
    2. Ersätt den fysiska hemknappen med mindre sorgkanter och mer skärm yta
    3. Minst 5.2 tum skärmyta.
    4. Den ska vara ljusstark med bra svärta och kontrast.

Just nu verkar det som LG G2 uppfyller alla mina krav hittils.
    Men det är framför allt G2 Pro som jag väntar på, alltså den med pro skärmen som ska vara extra ljustark och bra..det enda som den möjligtvis kan falla på är svärtan, men känns som LG ligger i framkant över samsung när det gäller skärmtillverkning både när det gäller amoled och andra skärntekniker.

Mjukvaran i G2 verkar även ha mycket nytänkt...är bara orolig hur det blir med uppdateringar osv..LG är ju inte direkt kända för att vara duktiga med att släppa uppdateringar, men i ärklighets namn har samsung vara extremt dåliga med det också, jag är extremt besviken på samsung när det gäller uppdateringar, det har varit mkt tomma ord frammåt och tillbaka och ice cream sandwich blev extremt försenat t.e.x det är sådant man inte glömmer direkt.. och nu tvilvar jag på att det blir någon mer uppdatering överhuvudtaget...

Tycker ändå min Galaxy note var ett extremt bra köp även om jag köpte min i november 2011 så tycker jag den hållt sig väldigt bra, den känns fortfarande hyffsat mordern, och både skärm och kamera t.e.x håller sig ganska bra med dagens telefoner. Men jag sneglade lite på polarens S4, och jag sa till honom det är bara att inse att skärmen i din telefon är en helt annan nivå än min...blev imponerad av hur levande skärmen var... men dessvärre tror jag s4an har samma problem some Note 1 dvs att den är i stort sett oanvändbar utomus på sommaren, G2 Pro som det rycktas om har sakt att den utan problem kan användas i dagsljus då det är den mest ljusstarka skärmen hittils.

Jag inväntar med stor spänningen Samsungs event om några dagar, känns sjukt att det bara är 3 dagar kvar...ska bli sjukt spännande, men om bilden ovan föreställer den riktiga note 3an så kan dom glömma att jag köper den oavsett hur bra hårdvaran är..Vill inte ha en telefon som ser förhålldrad ut redan när man köper den, om bilden ovan stämmer så känns det mer som något någon har skissat ihop på en kafferast.. jag kräver något mer innovativt än så.. det är på tok för lik galaxy note 2an..

2. mlk

mlk Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Den ser ut som en återgång till note1 stilen ochverkar ha lite större skärm. Bryr mig ärligt talat inte så mycket hur min telefon är designad, i dagsläget tror jag det blir samsung mega som byter ut min note 1.

3. mfm

mfm Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    271
    Telefon:
    Samsung Galaxy S4

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy S4
    Du vet att Optimus G Pro har fysisk knapp?

Någon G Pro 2 lär inte komma nästa månad precis, var kanske någon månad sen ettan släpptes internationellt (LG E988).

4. Oceanic

Mottagna gillanden:
    4 311
    Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA

MINA ENHETER

Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA
    vet inte riktigt vad du snackar om jag snackar om G2,

Observera att LG G2 har lika stor skärm som Galaxy note 1.
    Som sagt har stora förhoppningar på pro versionen om det kommer släppas en sådan då jag tror skärmen kommer bli enormt imponerande på den.

5. Oceanic

Mottagna gillanden:
    4 311
    Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA

MINA ENHETER

Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA
    Mega..den är ju askass hårdvara...är plastig..det är ingen premium telefon...

Har ännu inte läst något om hur kameran är på LG G2... är kameran mkt bättre på Note 3 kanske man blir tvungen att köpa den trots..allt..
    Men LG kanske kommer med mer modeller...