Bilhållare

Discussion in 'Blade' started by stantemo, Nov 16, 2010.

1. stantemo

stantemo Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Letar efter en vettig hållare till telefonen som jag kan ha i bilen. Jag har ett Broditfäste till min bil och vill skruva fast hållaren i denna.

Har hittat en ganska snygg här http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.48164 som jag tror kan passa. Telefonen är ca 11.4 cm hög och Samsungen 11.2 cm. Enligt specen ska den flexa 9.7~11.7cm. Man få modda den lite så den går att skruva fast på mitt fäste.

Vad tror ni? Någon som sitter på någon annan vettig hållare till Bladen?

2. Swedroidman

Swedroidman Teen Droid Medlem

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Realme GT Neo 2

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Realme GT Neo 2
    ROM:
    Global
  3. stantemo

MINA ENHETER

den första gillar jag inte då den klämmer telefonen på sidorna.
    Den andra gillar jag inte alls. Har en desktophållare med samma typ av material för att hålla telefonen och den drar åt sig dam värre än damsugaren. Funkar skitbra någon dag sen så börjar telefonen glida av. Måste bli ännu värre i bilen där det kommer in en massa damm.

jag beställde en sådan hållare jag länkade till. ska återkomma när jag fått den.

4. Swedroidman

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Realme GT Neo 2

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Realme GT Neo 2
    ROM:
    Global
    Oki tyckte inte heller dom hållarna var nått att ha, men var dom som fanns på eBay.
    Du måste lägga ut bilder på hållaren du beställt och skriva lite vad du tycker om den.
    Blir att beställa en sådan med till min med då, har lagt in CO pilot så det blir perfekt om man ska ha mobilen som GPS :)

5. hello

hello Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag rekommenderar en carcomm multi basys induktiv hållare. Du får byta fäste i bilen. Annars kan du naturligtvis köpa en brodithållare som passar. kolla på www.htcoutlet.com

6. stantemo

MINA ENHETER

jag är inte så sugen på en telefonspecifik hållare. vill ha någon mer generell.

7. stantemo

MINA ENHETER

fick hem hållaren idag och den passar perfekt. enda nackdelen är att den täcker hörlursuttaget om man inte vill ha telefonen monterad lite på sidan. tänkte fixa någon form av blåtandsuppkoppling i bilen så det bör lösa sig ändå. sladden kan man fästa på hållare då denna har som små hullingar baktill där kabel kan klämmas.

jag köpte även skärmskydd som jag kan tipsa om. det täcker bra och verkar klara repor rätt bra. lätt att klistra på utan att få bubblor. behövde inga skrapor eller dyl. det täcker ända nere i från upp till och precis över SF texten överst på skärmen. fingrarna glider tom lite bättre än innan tycker jag. enda som är lite sämre är responsen när jag har handskarna på mig. räcker dock att trycka lite hårdare så brukar det funka.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18330

8. Swedroidman

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Realme GT Neo 2

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Realme GT Neo 2
    ROM:
    Global
    Låter kanon bra, du skulle inte kunna fixa lite bilder när du har den monterad i bilen.
    Gärna med mobilen i hållaren med, så man får se lite hur det ser ut.

9. peja

peja Infant Droid Medlem

MINA ENHETER