Tjena! Jag letar efter en bilhållare till min kära transformer så tänkte om någon har nått tips och isf var man kan hitta det, jag är i sthlm just nu och tar gärna emot tips på butiker i närheten, även kalmar är intressant Jag har hittat en hållare från brodit men har inte hittat nånstans där säljs, har lite problem att hitta universal hållare också.. Brodit - Hållare till Asus Transformer
Du får nog ta och beställa en på nätet...om du inte lyckas övertala någon säljare att ta hem en åt dig... Jag antar att du vill klämma och känna innan köp men det är en väldigt smal kundkrets som vill ha en sån här pryl så det är om inte omöjligt så väldigt svårt att hitta i handeln. Här finns en liten lista på olika modeller dock:Master list of Asus Transformer Accessories
Nu efter jag tjatat lite så har Dustin.se tagigt in brodits hållare för TF i deras sortiment, beställde en precis, dom trodde de skulle ta 1-1,5v innan dom får den
I min bil (Volvo S40) så skulle den täcka sterion om jag hade den på sidan så valde att köra på mitten då den bara täcker lite ventilation då! Gött att ha fixat line in i sterion nu med så perfa att köra plattan där! Att dom släppt stöd för Google navigation i sverige nu gör ju inte saken sämre! Nu får dustin skynda sig att få den i lager så man kan få hem den och montera