Billaddare till Acer Liquid

Discussion in 'Liquid/Liquid E' started by Jovial, Feb 8, 2010.

1. Jovial

Jovial Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Har en fundering, till min GPS Navigon 4350 har jag billaddare med "mini-USB" går det lika bra att ladda min mobiltelefon med den? Vill inte att det ska gå sönder.

Batteriet klarar sig ju inte en dag så vore bra om man kunde ladda telefon lite till och från då man spenderar någon timma i bilen nästan varje dag.

2. thalle

thalle Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Har själv en universal billaddare med usb, funkar utmärkt.
    Jaå, så länge man inte har produkter från det där äpplet...(fick jag det sagt med, skönt)...:)

3. Validus

Validus Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Ska nog inte vara några problem, jag laddar min med min gamla HTC laddare i bilen.

4. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

MINA ENHETER

Funkar skitbra. Laddar den i alla datorer, sådanadär USB i väggen samt i min bil. Den laddas och mår så vitt jag ser bra.

Det är ju det som är så fruktansvärt skönt. Man behöver inte köpa massa specialladdare utan kan ladda den överallt!

5. Jovial

Jovial Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Tackar för svaren, tar och testar imorgon så får jag se hur det går.

6. Oskar

Oskar Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Sålänge kontakten är densamma och utspänning stämmer överens med din vanliga laddare (och strömmen inte är högre än 1A) är det grönt :) Så vitt jag vet är alla USB-produkter speccade till 5V DC i max 0.5A, vanliga 230V-laddaren undantaget som ligger på 1A. Detta i sig är inget problem, utan innebär bara att batteriet tar längre tid att ladda upp i bilen/datorn :)