Köpes: Billig Android Telefon Till Min Mamma

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av apple95, 13 feb 2024.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. apple95

apple95 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    114
    Operatör:
    3
    Telefon:
    OnePlus Nord CE3 Lite 5G

MINA ENHETER

Operatör:
    3
    Telefon:
    OnePlus Nord CE3 Lite 5G
    Som rubriken lyder! Jag är på jakt efter en Android lur. Ju billigare desto bättre! Men med billigt så tänker jag under 1000kr men helst mindre. För jag själv är studerande och 2 barn och sambo 50/50 jobb/föräldraledig så vill jag komma undan så billigt som möjligt när man inte har så mycket till övers så att säga.
    Varför jag vill hjälpa henne är för att hon är arbetslös och går på försörjningsstöd just nu, på grund av att hon klarar inte av att röra på sig mycket. Ledgångsreumatism och även diabetes på det. Detta är ingen snyft annons så man ska få en gratis utan jag vill betala för mig. Men är det någon här på forumet som har en telefon som bara skräpar och vill göra en god gärning och kanske sälja till ett lägre pris så säger jag inte nej, utan det uppskattas enormt! Lite off-topic men vill lämna en ärlig förklaring bara för det är sådant jag är, och hur det ligger till.

Men till saken billig Android, hon har idag en gammal Samsung modell A någonting.. den är fruktansvärt seg man hinner med mycket imellan appar öppnas, kameran är värdelös och skärmen är spräckt också. Helt okej kamera är + och batteri sedan att den kan hålla ett tag något år iallafall. Med eller utan laddare usb c laddare har hon.

Skriv vad ni har att sälja, pris inklusive frakt om den inte finns kring Kristinehamn, Karlskoga med omnejd. Ska den skickas så kräver jag referenser från tidigare försäljningar. Better safe than sorry.

2. sopAn

sopAn Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Hej,

Har en Alcatel 3X, tror det är 2019 modellen, bara startad men aldrig använd. Vet inte vad den kan tänkas vara värd, runt 500 kanske?

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.