Billig telefon, kamera och tangetbord

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av yarre, 15 jul 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. yarre

yarre Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag letar lite efter en telefon till min sambo. Hon var nära att köpa en X10 mini pro men efter att ha läst en del recensioner så är vi lite skeptiska till den. Är lite nyfikna på den nya mini pro men det lär väl dröja innan den går under 2000 kr?

Hursomhelst så vill hon inte lägga för mycket pengar på en telefon, så gärna något under 2000 kr. Fysiskt tangetbord och rätt okej kamera, inget fantastiskt men absolut inte så dålig som min Blade. Gärna 2.2 då hon vill kunna använda tethering på den men inget krav (vet att det går roota iofs).

Känns som x10 mini pro är perfekt egentligen, bara läst att den har en hel del buggar med appar som inte fungerar på den så bra, batteritid samt låg upplöstskärm. Har ni några andra tips? Den kommer främst att användas för att anteckna på samt att ta bilder med.

2. baracken

baracken Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    103

MINA ENHETER

Mobiltelefoner - Hitta de bsta priserna, information och omdmen
    Det är dom telefoner som finns med android och fysiskt tangentbord
    Beställer du frn cyberphoto så får du ju den nya mini pro för 2.3k vilket inte är allt för mycket över budget och då får du ju 2.3.
    Annars är det ju samsung galaxy 4, men d får du beställa för att komma under 2000kr

Personligen s hade nog jag lagt dom 300kr extra och beställt en ny xperiamini pro :)

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.