Tips: Billig upplåsning till S4 (87 Kr)

Diskussion i 'Galaxy S4 - Allmänt' startad av Dellblod, 13 jun 2013.

1. Dellblod

Dellblod Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Hej,

Jag vet att det finns en gratis metod där ute, men för många så fungerar inte denna kod inklusive mig. Jag hittade en säljare på ebay och bara 3 minuter efter betalning så fick jag min kod och det fungerade perfekt. Otroligt snabb leverans, samt att han svarar mycket snabbt på frågor.

Länk:
    http://www.ebay.com/itm/Samsung-Gal...306?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2ec81b36c2

Mycket billigt också, säkert det billigaste alternativet.

2. lejonel

lejonel Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    743

MINA ENHETER

Är detta en upplåsning likt den man kan köpa av sin operatör når bindningstiden gått ut? Alltså det är inte någon fulupplåsning som inte fungerar efter uppdatering av firmware osv?

3. Dellblod

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Jag fick min kod, och sedan efter någon timme efter jag låst upp telefonen så frågade telefonen om jag ville uppdatera (dvs den uppdateringen som alla tre kunder fått idag) och jag har ännu inte förlorat något.

Men jag vågar dock inte svara på det än, får väl vänta tills ja laddar ny uppdatering

4. Galax

Galax Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    270

MINA ENHETER

Det finns inga 'fulupplåsningar'

Låser man upp är den upplåst för alltid.

Skickat från min ST25i via Tapatalk 2

5. Dellblod

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Tror faktiskt det finns det. Frågade en annan säljare, och där sa han att några av hans kunder hade rapporterat efter en uppdatering så var de tvungna att slå in koden igen.

Även jag när jag låste upp min gamla Galaxy Nexus, varje gång jag gjorde en factory reset så var jag tvungen att slå in samma kod varje gång, så visst finns det olika metoder där ute. Jag hoppas bara att min säljare använder sig av en riktigt, men eftersom jag gjorde en uppdatering tidigare idag så gissar jag på att jag har en riktig upplåsning.