Fråga: Billigaste klocka som klarar offline musikuppspelning?

Diskussion i 'Smartklockor - Övriga' startad av Skogstobbe, 14 maj 2020.

1. Skogstobbe

Skogstobbe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Försökt googla runt lite, försöker hitta en billig klocka som klarar av musikuppspelning utan stöd av att man har mobilen med, joggar ett par dagar i veckan vore skönt att kunna lämna luren hemma. men klockan lär jag inte använda i övrigt så vill inte lägga en tusenlapp på en sån pryl. Några tips?

2. Yoko666

Yoko666 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    935
    Operatör:
    Halebop, Tre
    Telefon:
    iPhone 13 pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop, Tre
    Telefon:
    iPhone 13 pro
    Telefon 2:
    Sony Xperia 1 III
    Telefon 3:
    iPhone 8/iPhone SE 2016
    Platta:
    Mi pad 5
    Platta 2:
    surface go 2
    Övrigt:
    Hoarder, som har nästan en av varje.
    ticwatch e kunde man synka google music offline men tyckte inte att det var en jättesmidig upplevelse.

första generationen apple watch stödjer musik offline också men hämtar musiken från den parkopplade iphonen. en beggad kostar max en 5hundring idag. :)

om du bara vill trycka in musiken utan hänsyn till fabrikat och tjänster kanske Snygg träningsklocka med 19 inbyggda träningslägen kan va vettig. men det är nog bara att googla på finns mycket.

tror även samsungs tidigare tizen klockor stödjer mp3or offline borde gå att hitta billigt oxå. kanske kan vara värt att tänka på mervärdet för dig med pulsmätare, gps och sånt

3. F-Forward

F-Forward Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 115

MINA ENHETER

Samsungs klockor klarar Spotify offline om man har
    Skulle inte tro att det går komma mycket under en tusenlapp för en ny klocka med musik tyvärr. Amazfit Pace kan du nog få för runt en tusing men det är ingen jätterolig upplevelse att kludda med MP3'or. Samsungs klockor har stöd för Spotify inkl. offlineläge, kanske går att få tag i någon begagnad som sagt var?