Problem: Black screen som jag inte kan lösa

Diskussion i 'Galaxy S10' startad av Seiko, 16 aug 2021.

1. Seiko

Seiko Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9
    Satt med mobilen som fungerade som vanligt. Plötsligt black screen (inte tappat den eller liknande) och ingenting jag provar fungerar. När jag kör volym ner plus avstägningsknapp så vibrerar den igång och man hör hur kameran startar men fortfarande helt svart. Håller jag in volym ner och avstägning så vibrerar den om och om igen, är inte det och att kameran drar igång lite konstigt?

View: https://www.youtube.com/watch?v=41sDoec4i_8&t=1184s
    har provat alla tips där.

har jag slut på alternativ? Lämna in den som gäller? Kan man koppla mobiler till datorer nuförtiden och se sina filer etc. och göra nåt därifrån? Har ingen dator hemma.

Väldigt tacksam om folk har tips och om det går att lösa :)

2. cjb

cjb Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 253
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Galaxy S25 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Galaxy S25 Ultra
    Telefon 2:
    Galaxy S23+
    Kan ju vara skärmen i sig som lagt av och att telefonen i övrigt funkar, då blir det verkstad om du inte vill öppna den själv.
    Normalt kan man ju komma åt sina filer från en dator, blir dock problem i detta läget eftersom man ofta måste godkänna kopplingen med datorn genom att trycka OK på skärmen.

Har du viktiga filer på mobilen kan du ju alltid be verkstaden att inte återställa mobilen om det endast är skärmen som lagt av.

Kristy gillar detta.
  3. Seiko

Seiko Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9
    Den har inte fungerat på flera dagar. 5 min efter jag startade den här tråden började den fungera från ingenstans :D Helt plötsligt lös den upp utan att jag gjorde nåt. Skumt men skönt.

Kristy gillar detta.