Skulle ta upp mobilen och kolla klockan men skärmen ville inte vakna, testade att hålla inne on/off knappen men ingenting händer. Reagerar inte över huvud taget vad man än gör, lampan lyser inte ens när man kopplar in den i datorn/laddaren. Har prövat att ta ut batteriet utan resultat. Någon som har en lösning på problemet?
Lite synd att jag köpte den i UK då , men den startade nyss så de va väll inget allvarligt hoppas jag Testade att plocka ut batteriet för 3:e gången och då hoppade den igång igen
Lite synd att jag köpte den i UK då , men den startade nyss så de va väll inget allvarligt hoppas jag Testade att plocka ut batteriet för 3:e gången och då hoppade den igång igen
Min var helt död också helt död för nån vecka sen. Tryckte lite/höll inne power-knappen utan att det verkade hända nått och sen tryckte jag i USB-sladden. Och då kom den gröna gubben upp och sen var allt som vanligt igen. Funkat sen dess. Vet inte vad som löste det då jag tryckte och stoppade i sladden mer eller mindre samtidigt. Men jag behövde iallafall inte plocka ur batteriet.