Blandar ihop namn sedan 2.1

Diskussion i 'Hero' startad av nofowuw, 2 jul 2010.

1. nofowuw

nofowuw Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Som det står i titlens blandar min Hero ihop kontakters namn sedan jag uppdaterade till 2.1

Innan uppdateringen blandede den ihop kontaktbilder och la ALLTID fel bild på fel person, men det kunde jag leva med. Kunde alltid läsa vem det var.

Den blandar nu dock bara ihop kontakters namn i SMS/MMS och inte när folk ringer, när dom ringer är det både rätt namn och bild. Använder appen "Handcent" för SMS/MMS för att få popup-rutan, och det är där problemet ligger. Fick igår ett MMS av en kompis, det konstiga var att den registrerade kontakten som ett namn jag inte ens har nummret till. Den måste gått in i kontakter och tog namnet och bilden från en facebook-kontakt. Det är för fan helt åt helvete, att se någon man inte ens har nummret till helt random MMSa och så ser man hans namn. Mycket jobbigt när man inte längre kan vara säker på vem det är som skickar meddelande till en. Hjälp tack! o_O

Somsagt är det bara i popupen som detta sker, i själva appen ligger allt kategoriserat i sina "mappar" med rätt namn och bild

Hjääälp