Problem: Blåtand hackar ibland

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av niiloa, 9 jan 2013.

1. niiloa

niiloa Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    90
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Google Pixel4a

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Google Pixel4a
    Lyssnar oftast podcasts med MW600 - tycker det fungerar bra - men nu har jag haft en del musik i lurarna också och tycker det hackar lite väl ofta (kanske snitt en gång i varje låt). Har mest lyssnat med n7player. Inga avbrott med tråd!

Funderingar, någon? Går bt klockrent eller beror det på min spelare / headset att det hackar, tro?

Sent from SGS3 using Tapatalk

2. percoolio

percoolio Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    128
    Telefon:
    OnePlus 6T

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 6T
    Jag lyssnar på Spotify genom stereon via bluetoothadapter, visst har det hackat till någon gång, men absolut inte en gång per låt. Kanske inte hjälper dig så mycket, mer än att det alltså inte borde bero på telefonen.

3. seppteppi

seppteppi Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Detta händer mig nästan jämt. Men enbart på stockrom och foxhound (som är baserad på stock)
    När jag körde CM hade jag ALDRIG några bekymmer med blåtandskopplingen.

Har samma bekymmer på de 2 anläggningarna hemma och i bilen, så felet ligger i telefonen. Samsungs firmware som spökar på nått vis

4. percoolio

percoolio Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    128
    Telefon:
    OnePlus 6T

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 6T
    Fast jag har inte problemet och har kört stock, VikingWay och kör Foxhound nu, så var inte så säker på det.

5. Fredriks

Fredriks Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2 286

MINA ENHETER

Kör varje dag Spotify i bilen via ett mw600 och har aldrig upplevt några hack eller så , möjligtvis om jag haft väldigt dålig mottagning.

Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2

6. seppteppi

seppteppi Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Jag är inte säker på nått. Har aldrig påstått det. Det ända jag är säker på att första ½året som jag bara körde cm9 hade jag aldrig några problem med blåtanden, men när jag började med stock baserade rommar, så dök problemet upp.
    På alla 4a prylar jag brukar streama spotify via blåtand också. Så nått är det ju som inte fungerar för mitt exemplar när det gäller stock/stockbaserade.
    Vill tillägga att jag aldrig hade några problem med min gamla Asus transformer på samma blåtandsprylar, så de är det inget fel på.

7. teal

teal Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    69

MINA ENHETER

Har adlrig haft hack förutom en millisekund när jag går hemifrån och mitt trådlösa kopplas ur till förmån för 3g men det är ju förklarligt. Kör allting stock, Spotify med samsung bs300 eller vad det heter. HSB whatever.

8. niiloa

Mottagna gillanden:
    90
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Google Pixel4a

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Google Pixel4a
    Nåväl, får se hur det blir framöver.. kanske jag helt enkelt skall boota om hela härligheten lite då och då - det kan annars gå ganska många dagar utan omstart som kanske är behövligt mellan varven!

9. Swanie

Swanie Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Telefon:
    Nexus 6P

MINA ENHETER

Telefon:
    Nexus 6P
    Platta:
    Samsung Galaxy tab Pro 8.2
    Jag har problem med min s3a också och dess blåtand. Jag sätter ner telefonen i en docka på kvällen, sammankopplar dom med blåtand och ställer alarmet på telefonen och ljudet ska komma ur dockan på morgonen. 2 av 3 kvällar kommer ljudet bara ur telefonen och ser då att dom tappat kopplingen med varandra. Har testat att starta om men blev ej bättre. Har även testat stock alarm och laddat ner appar, men inget hjälper. Någon som vet vad jag ska hitta på?

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

10. niiloa

Mottagna gillanden:
    90
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Google Pixel4a

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Google Pixel4a
    Jag har 4.1.2 på min s3 och jag är rätt säker på att jag inte hade några Bt-problem innan. Tydligen har Jelly Bean haft Bt-trassel men trodde det var fixat.. Trist.

Sent from SGS3 using Tapatalk