Säljes: [blingskal.com] Unikt Samsung Galaxy SII i9100 skal (12 timmar kvar) [/blingskal.com]

Discussion in 'Arkiverade annonser' started by benknackan, Nov 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. benknackan

benknackan Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej alla glada blingskal.com är en nyöppnad webbshop som drivs av mig. Och swedroid.se har fått äran till den allra första marknadsföringen!

Länk till skalet: Samsung Galaxy SII i9100 metal bling skal

Som öppningserbjudande får alla som använder kupongen: swedroid 50 kr rabatt på alla varor (minimum order på 199 :- för att den ska gälla). Gäller till 10/11

Last edited: Nov 10, 2011
  2. Lidback

Lidback Professional Droid Medlem

MINA ENHETER

Är lite intresserad av att lägga en beställning på S2 skal till min bror som julklapp.
    Men efter att läst lite på blingskal.com så lär jag ställa frågan här, eftersom du marknadsför produkten här.

Jag gör alltid lite efterforskningar när det kommer till nya sidor som säljer saker när jag fattat ett intresse och vill gärna ha svar på innan jag gör en beställning:

Det står "blingskal.com innehar F-Skattsedel och är momsregistrerat."
    När jag gör en uppslagning mot blingskal.com får jag fram ett namn och adress, vilket lär vara du eftersom du är den som driver denna webshop. Men när jag gör en sökning på namnet samt gatuadressen, så får jag inte upp att det är något registrerat företag kopplat till dig i dagsläget. Det gör mig lite osäker på att slå till på en affär hos dig.

Om du kan förklara hur det kommer sig, så vore det trevligt.
    Så kan jag eventuellt lägga en beställning.

Ta det inte på fel sätt, vill bara vara säker som konsument.

Mvh

3. benknackan

MINA ENHETER

Namnet och företaget är ej registrerat på bolagsverket om det är det du syftar på. Vilket jag antar att det är. Om det är på något annat sätt du menar så upplys mig gärna så att jag kan registrera företaget för andra medvetna konsumenter och för min egen skull! :)

Och tar inte det minsta illa upp. All feedback / återkoppling är högst välkommen bra eller dålig :)

4. Zooklubba

Zooklubba Android Medlem

MINA ENHETER

Jag gjorde en snabb liten whois på domänen och sedan en sökning på ratsit och fann inga bolagsengagemang under namnet som hade registrerat domänen. Kan vara något liknande Lidback testade.

Och rasit visar även EF som inte är registrerade (namnskyddade) via bolagsverket. Men gissningsvis så är företaget nystartad varav ratsit inte har uppdaterat sin information eller så är det väl registrerat på någon annan.

Men att skriva ut org-nummer på hemsidan kan stilla vissa misstänksamma människors funderingar.

5. Lidback

Lidback Professional Droid Medlem

MINA ENHETER

Var precis så som Zooklubba skriver som jag gjorde.
    Whois på domänen och sedan kollade upp namnet mot ratsit för att se om det fanns EF eller liknat kopplat till namnet.

Som Zooklubba säger så kan synligt org-nummer stilla funderingarna en bit iaf.
    Jag kommer att lägga en order senare när man kan se att personen bakom namnet för webshoppen har ett bolagsengagemang iaf :)

6. benknackan

MINA ENHETER

Hmmm ok ser ju det själv om jag gör samma sak, men om jag försöker göra samma sak på din hemsida t.ex hittar jag inget namn att använda eller så. Kan inte se att det står på din sida att ni innehar f-skatt osv, men det är kanske bara jag som gör fel.

I alla fall kan säga att registreringen hos skatteverket gick igenom i början/mitten av oktober så beror säkert på det. Synligt org nummer känns inte så kul som egen företagare ju så får se vad jag gör kanske reggar sig på bolagsverket...

I alla fall tack för visat intresse lidback och ser fram emot din order. Om det är nåt eller att det skulle vara problem med något så hör av dig bara här eller på siten.

7. benknackan

MINA ENHETER

Får man bumpa en företagsannons ?

Bump 1 av 2 i såna fall annars ursäkta mig och lås så vet jag i fortsättningen :)

8. benknackan

MINA ENHETER

Kollade mig själv på ratsit precis och nu syns det att jag har ett bolagsengagemang :)

Kom ihåg vårt erbjudande, gäller i två dygn till!

(observera att för att använda kupongen måste ni gå till varukorgen och lägga till kupongen)

9. benknackan

MINA ENHETER

Thread Status:
Not open for further replies.