Blink funkar inte helt längre

Diskussion i 'Applikationer' startad av DaemonChild, 16 nov 2010.

  1. DaemonChild

    DaemonChild Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 jul 2010
    Inlägg:
    32
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Jag har appen Blink på min Nexus och den har hittils funkat mycket bra. Men jag upptäckte igår (och jag tror det varit ett tag, men jag har inte tänkt på det för att jag oftast plockar upp meddelanden på en gång) att den inte blinkar när det ligger en notification och väntar, tex ett oöppnat sms eller att batterinivån är låg.
    Det som händer är att det blinkar till en gång, men inte mer. Direkt när meddelandet kommer eller direkt när jag släcker skärmen kommer en ensam blinkning i inställd färg, men sen är det svart.

    För gmail kör jag appen Gmail Notifier, och den funkar klockrent, så jag tror inte det är något i systemet som är fel. Jag trodde nämligen först att det var LauncherPro som krockade med något, då jag installerade den ganska nyligen.

    Är det någon som känner igen problemet, och/eller kanske har någon idé om vad jag kan prova för att lösa det?

    Jag har provat att stänga av programmet fullständigt (både via appens egna inställningar och genom att skicka FC från settings), samt att avinstallera och installera på nytt. Har även provat flera omstarter såklart.
     
  2. Pixel67

    Pixel67 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 nov 2010
    Inlägg:
    225
    Mottagna gillanden:
    14

    MINA ENHETER

    Det låter som om appen "Led Me know" skulle kunna lösa dina bekymmer om jag förstått ditt problem rätt :)

    Sent from my HTC Desire using Tapatalk