Blinkade notislampa Sony mobil

Diskussion i 'Sony & Sony Ericsson Allmänt' startad av Solbullen, 17 jul 2021.

Taggar:
  1. Solbullen

Solbullen Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Ni som har blinkade lampa i vänster hörn för notiser på Sony, slutar lampan blinka om ni sveper bort notisen från låsskärmen? Alltså inte läser sms tex utan bara tar bort notisen. Eller fortsätter den blinka tills smset Eller vad det nu är, är läst?

2. pernils94231

pernils94231 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    438
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 7 + IPhone 15 pro max

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Släcks väl om du tänder/låser upp skärmen. Eller sveper bort som du sa. Kanske finns undan tag beroende på vilken modell.

3. Solbullen

Solbullen Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Ok, för jag tycker det verkar olika ibland. Att den har slocknat om man lyser upp skärmen. Men att den fortsätter blinka även om notisen är borta från låsskärmen? Om det är för att meddelandet är oläst.
    Finns funktionen att bara ha lampan som blinkar, utan notis som syns på låsskärmen?

Det är en xperia tror jag, 2-3 år gammal.

4. pernils94231

pernils94231 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    438
    Operatör:
    Telia
    Telefon:

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    @Solbullen@Solbullen Öppna appen Support! i den appen ser du enhetens modell namn.
    Sen när du vet det kan du ställa din fråga i under avdelningen för den modellen! Sony
    Om du inte har den appen eller inte kan installera den är det ingen Sony xperia,
    men du kan kolla vilket modell nummer den har under system kan stå H9493 eller, Googlar du på det får du fram att det är en Xperia XZ3 sen kan du gå till rätt underavdelning och göra en fråga där!

*support appen har funnits länge! se screenshot från en xperia enhet som är 6 år gammal med android 7.0
    xperiaz5compact.jpg