Fråga: Blir buggarna värre eller bättre..?

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av termostat, 10 apr 2012.

1. termostat

termostat Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    80

MINA ENHETER

Ska inte dra igång nån ny tråd om olika buggar med mera men måste ändå ställa frågan...

Starten med min One X kunde vart bättre för den startade med bootloop och var tvungen till att flashas för att överhuvudtaget starta.

Upptäckte som många andra här en HEL DEL buggar! Men ju mer jag använder telefonen ju mer verkar dom försvinna :eek:

På ALLA andra telefoner har det varit tvärtom, märkte knappt av dom i början men ju mer luren användes ju VÄRRE blev dom!

Hur upplever ni detta på eran One X...?

2. kruso

kruso Guest

De kommer inte att försvinna i tomma intet av sig självt. :) Vi blir dragandes med dem tills de släpper en ny firmware.

Det är en bra telefon om den kostat runt 3000-4000 kr men för 6000 kr förväntar jag mig något bättre.

3. plun

plun Android Medlem

Mottagna gillanden:
    520

MINA ENHETER

Jo det kanske är du som lär dig hur olika saker funkar ??

Den här luren är ju mycket avancerad och visst finns det sedan buggar men jag kan inte hitta några riktigt allvarliga.

4. termostat

termostat Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    80

MINA ENHETER

Till exempel så flimrade webbadressen bort åt vänster.
    Slowmotion funkade inte alls och krashade kamera appen.
    webbläsaren krashade ibland när man skrev in en adress
    den hackade som F*N i sense
    Sense fick läsas om på nytt när man använde home knappen.
    den verkade dra FETT MYCKET mer batteri (kan iof vara batteriet som kommer igång mer och mer)
    många appar krashade på direkten när man startade dom och fick ibland startas 3-4 gånger innan dom kom igång.

ALLT detta och lite till visar sej mer och mer sällan och idag så har luren skött sej exemplariskt :)

5. plun

plun Android Medlem

Mottagna gillanden:
    520

MINA ENHETER

Jo ICS-browsern har nog kappsäcken full med buggar hos både Google samt HTC..:P Det kommer nog en större uppdatering av den.

Jag kör istället Google Chrome och mitt problem är borta.

6. lurman

lurman Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det enda jag stör mig på nu är lagget när man ska återvända till home. Det hade jag inte de första två dagarna utan det dök upp efter ett tag. Nu måste den ladda iaf 9/10 gånger. Detta förutsätter jag ordnas vid en uppdatering, så inget jag oroar mig för.

Dock hade jag lite problem med laddningen igår och förrigår. Hade den flera timmar på laddning men gick knappt upp nånting och vid ett tillfälle sjönk den i % när jag pillade på den trots att det stod att den laddade. Jag stängde av luren och lätt den ligga en stund och sen satte jag igång den o laddade. Verkar funka än så länge. Dock bara gjort en laddning sen dess.