Problem: Blir "utslängd", appen "crashar"

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av Släggan, 17 oktober 2013.

1. Släggan

Släggan Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har fått ett problem, vilket visar sig tydligast när jag spelar, eller försöker spela "Candy Crush"; spelet laddas och kommer igång för att efter olika lång tid bara släckas och jag kastas tillbaka till hemskärmen.

Har även hänt när jag tittar på bilder i "galleriet" och vid ett fåtal tillfällen när jag läst på hemsidor i webläsaren.

Har haft telefonen inskickad till service, men de hittar inget fel, uppdaterar den och sänder den tillbaka med förklaringen; " vi kan inte ta ansvar för mjukvara som laddas ned"...

Någon som har tips om hur jag kan hantera/lösa detta?
    Eller vad som är orsaken till det, om det finns några kända "konflikter" mellan program/appar.

2. Släggan

Släggan Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

tillägg...

såhär skrev ena verkstaden om "mitt" problem;

"Telefonen är skickad till Deltaservice då felet är OOW, DOA eller reklamationsärende."

Någon som kan "översätta" åt mig.

Den andra verkstaden responderade till mig följande;
    "Uppdaterat mjukvaran. Strömförbrukningen uppmätt 01mA vilket är normalt. Tänk på att Samsung ansvarar inte för nedsatt funktionalitet orsakad genom tex installation av tredjeparts-mjukvaran. Ni ansvarar själva för vad Ni installerar i telefonen och hur detta påverkar telefonen/mjukvarans funktionalitet. kontroll av program funktioner knappar ljudet display och touch respons ok. smårepig kameralins tappskada på överlist."

Så nu har skickat iväg den igen, för reklamation, sitter här och håller tummarna för att de: a.) hittar något som går att fixa eller b.) skickar en ny telefon med bättre funktionalitet.