kan inte surfa, vad har hänt och är fler drabbade? lyssnar en hel del på Internet radio och laddar ner div .pdf inget alltså som går emot googles använder villkor. ladda ner avg antivirus Free men hittade inte något. jag kan dock som ni ser surfa genom appar. har tagit en bild av googles blocking men lyckas inte ladda upp den här. återkommer senare med det. Skickat från min Samsung Galaxy S2 med Tapatalk. Tack för din tid.
Vad menar du med att surfa då du inte gör det genom en app? Du surfar normalt genom en webbläsare som är en app. Jag skulle testa en annan webbläsare och se om det löser problemet.
google tycker att jag är/har en robot. Edit: såg att det finns en tråd om detta. fortsätter diskussionen där. Skickat från min Samsung Galaxy S2 med Tapatalk. Tack för din tid.
Fast vad google tycker om dig är ju något helt annat än "kan inte surfa", det begränsar ju i så fall problemet till "kan inte surfa till Google, men alla andra adresser fungerar utmärkt". Det brukar vara lättare att få relevanta svar om man i sin fråga anger de eventuella felmeddelanden som man får. m v h Henrik