Jag är nästan helt säker på att det inte går att ha båda samtidigt, troligen får du välja mellan stereoljud eller 12kbps telefonkvalitet men med mikrofon
Jag äger ingen PS3 men mina erfarenheter av bluetooth säger att allt måste överensstämma med vissa profiler ex: A2DP (stereo ljud) eller Headset profile (två vägs ljud aka telefon) och att dessa inte kan kombineras.
Vad som hade varit önskvärt är precis som du skriver att kombinera dessa; ljudinput och bra ljudkvalitet - något som jag skulle bli överlycklig om någon löste...
En liten heads-up bara... detta är ett forum för Android och inte specifikt MW600 (även om dess kompabilitet med android diskuteras) och är inte ens i närheten av PS3... men jag hoppas att jag ändå svarat på din fråga och ber dig ödmjukast att googla nästa gång.
Ta inte illa upp, jag gör mitt bästa för att hjälpa så många jag kan på detta forum och försöker att inte bara skriva "googla" eller "sök på forumet" utan också svara på frågan. Lycka till med Ditt PS3 ^^
Edit: För att vara helt ärlig så tror jag inte att PS3 stödjer A2DP över huvud taget... iaf om man får tro "the interweb". (Således borde det bara gå att chatta).
Last edited: 8 januari 2011