Bluetooth problem

Diskussion i 'OnePlus Nord' startad av Skolden_1, 30 nov 2023.

1. Skolden_1

Skolden_1 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Hallå.
    Köpte en ticwatch 5 som ja parade ihop med en oneplus nord 2 för en månad sen och allt funkade som de skulle i ca en vecka, sen började klockan och mobilen tappa anslutning hela tiden. Provade att ta bort klockan i mobilen och reseta den igen och efter ny parning med mobil så startar allt som de ska med installation av mobvoi health och dom hittar varandra, men när ja försöker konfigurera wear os på mobilen så kraschar appen hela tiden fast jag tillåterallt som både klocka och mobil frågar om.

Tänkte att de va nå fel på klockan så jag provade ansluta min gamla fossil carlyle gen 5 igen och de blir samma fel på den oxå, anslutningen kopplar ner så fort jag inte pillar på klockan och kopplar upp igen när ja "väcker" den.
    I ren frustration så köpte ja en ny oneplus nord 3 och tänkte att de skulle lösa sig men inte fan gjorde de det, samma fel på den nya mobilen oxå.
    Så är de nån som har nån idé om vad de kan vara som ställer till de?

2. Raudis45

Raudis45 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Oneplus Nord 5G

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Oneplus Nord 5G
    Övrigt:
    Moto 360 v2
    Har samma fel på min gamla nord 5g, såfort man lägger telefonen i fickan blir de strul med Bluetooth och tappar anslutningen, ända jag kan gissa på som kanske hade löst problemet är att ladda ner en custom rom, problemet verkar ligga i mjukvaran