Börja med golf

Diskussion i 'Off Topic' startad av Brundin, 31 maj 2013.

1. Brundin

Brundin Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32
    Operatör:
    Televox
    Telefon:
    Samsung galaxy s20

MINA ENHETER

Operatör:
    Televox
    Telefon:
    Samsung galaxy s20
    Platta:
    iPad pro 12
  2. chucken

chucken Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    318

MINA ENHETER

Skulle säga att om du själv tror att du har köpt bra grejer så kommer det funka alldeles utmärkt. Golf sitter mycket i huvudet ;)
    Cobra brukar ha helt ok klubbor, men kolla lite priser på tex dormy.se först.

3. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Åk in till Dormy om du bor i närheten. Bästa affären för golf. Alla är vansinnigt hjälpsamma och de har sådana där sving-o-mater så du kan testa i stort sett alla klubbor i affären. De kollar så att du köper rätt klubbor osv osv.

Men ifall du är noob, som vi alla är innan vi över på något, spelar klubborna seriöst mindre roll. Det du kommer ha problem med sitter inte där utan i att träffa bollstackarn.

För 2000 spänn ser settet du länkat till bra ut. Kör på det, ta en kurs och spela på :)

Golfens gröna kort är som ett körkort. Du förlorar det aldrig och kommer ha sjuk användning av det!

4. Hänglås

Hänglås Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    455
    Operatör:
    Fello, Telenor
    Telefon:
    Galaxy s21

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello, Telenor
    Telefon:
    Galaxy s21
    Om du hade bott nära Göteborg så hade du kunnat få köpt mitt gamla, jag är 193cm lång och har därför klubbor som är 1" längre än original längd nu. Men mina första klubbor från 2010 är normal längd och använda en säsong. Så de är i fint skick.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2