Diskussion: Börjar tröttna

Diskussion i 'Galaxy S22' startad av sva, 6 aug 2023.

Taggar:
  1. Brigg

    Brigg Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jan 2024
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Batteritiden på s22 är under all kritik. Lägg där till att den inte går att ladda m powerbank el stationära USB A-uttag. Eftersom jag tillbringar hela somrarna i en stuga där min enda elkälla är powerbanks så är den här telefonen värdelös för mig. Batteriet håller inte ens en dag m minimal anv, och jag har då inaktiverat 5 G och anv batterisparläge.
    Fingeravtryckssensorn vägrar regga mitt fingeravtryck och skärmen är okänslig o trög även när jag skriver. Vågar inte klistra på ett skärmskydd av plast ens för då blir väl skrället helt oanvändbart.
    Älskade min s9+ men efter det här sorgliga haveriet kommer jag aldrig mer att välja Samsung.
     
  2. ormetkruper

    ormetkruper Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 maj 2010
    Inlägg:
    812
    Mottagna gillanden:
    146
    Operatör:
    Tele 2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S22+

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele 2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S22+
    Info:
    Nova Launcher Prime sedan typ 2013
    Har visserligen S22+ men att ladda med powerbanks och sladd USB A till C är inga problem. Gör åt ca 50% från kl. 05:30 till ca 23 med rätt sparsam användning. Helt ok med skärmskydd Zagg Ultra Clear.
    Måste vara nåt fel med din telefon.
     
  3. Daggmask

    Daggmask Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 mar 2024
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    1
    Tycker min Samsung S22 Ultra fungerar fantastisk bra förutom att jag inte förstår logiken i deras filhanteringssystem (Mina filer). Men i iPhone har man ingen kontroll över filer överhuvud taget, vilket var en anledning till att jag bytte till Samsung. Kombinationen Samsung - Windows fungerar mycket bra och är överlägset gamla Apple.
     
    ormetkruper01 gillar detta.
  4. Daggmask

    Daggmask Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 mar 2024
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    1
    Dessutom tycker jag det är skit att ha fingeravtryck censorn i skärmen. En helt onödig gimmick som bara skapar problem. Fungerade mycket bättre med fingeravtryck på baksidan eller i sidan som på Motorola.
     
  5. ormetkruper01

    ormetkruper01 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 nov 2015
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Tycker det fungerat bra. Har inga större problem med läsaren i skärmen. Kör med ett mjukare skärmskydd. Zagg ultra clear. Men det var nog lite smidigare med läsaren på baksidan men inte mycket. Var väl S9 som hade det?