Bokmärken i standardwebläsaren

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av olaha, 2 nov 2010.

1. olaha

olaha Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har uppgraderat till 2.1 och fick tillbaka mina bokmärken genom "backup and restore". Jag använder standardwebläsaren och i fliken "bokmärken" hamnar alla bokmärken i mycket skum ordning. Enligt SonyEricssons support ska dom sorteras i den ordning som dom har skapats. Problemet är att för mig hamnar dom i samma ordning som bokmärkena i fliken "mest besökta" Dvs om jag besöker en websida frekvent så klättrar den uppåt i listan. Kan det ha att göra med att mina bokmärken har återställts samtidigt och därmed har samma datum för när dom skapades?

Är det någon som vet om det på något sätt går att få bokmärkena i alfabetiskt ordning eller är det bara att byta webläsare som gäller. Vilken är i så fall bäst och går det då att importera mina nuvarande bokmärken. Jag testade Opera men jag tycker inte att den visade websidorna lika bra. Tex visade den inte alla bilder trots att jag har ställt in den att visa bilder.

Tack i förhand för all hjälp med mina frågor.

2. olaha

olaha Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag kan även tillägga att när jag testade att skapa ett nytt bokmärke, så hamnade den någon stans mitt i listan.

3. Droid130

Droid130 Guest

Hej!
    Tycker du att standardwebbläsaren är bra,så skall du förstås använda den.
    Har provat 5-6 st "läsare" och hållit fast vid Skyfire.

Mvh