Tjo, Startade en taskforce som heter swedroid i BB. Alla välkomna men vet inte riktigt hur många man får plats just nu.
Jag "är med" nu men det verkar ju ta en fruktansvärd tid att få en bra styrka. Sedan har jag inte hunnit komma in i hur jag bör satsa mina slantar och brädor. Och vad händer om / när jag blir anfallen och mosad av någon? Dör jag och det blir game over då eller? Nåja, kul har det varit hittills och detta spel kommer att sno många timmar av min tid gissar jag Skickat från min Nexus 6 via Tapatalk 2
alltså du anfaller random spelare som ploppar upp på kartan du ser deras namn och lvl på dom, dom som har bara en siffra är AI baser, så det är inte som i clash of clans man bara trycker next och får en random spelare, du måsta dock uppgradera radarn så att du kan täcka av mer av kartan och på så sätt få fler spelare och AI baser att attackera.
Alla levlar är välkomna. Om inget annat kan man hjälpa att röjja minor i Operationer och samla intel.
Hej där. Vi har en tf vid namnet ronnabigmafia. Dem flesta av oss är svenskar men vi har fått in andra oxå av olika slags nationaliteter. Vi tänkte om vi kunde slå ihop med er det skulle va hur häftigt som helst. Vi är just nu 23 spelare där varav 15 av dessa kan joina er. Alla är aktiva o samlar Intels o krigar i tf. Vi är level 35 till 49 i vår tf. Hör av dig om ni är intresserade
18 st är över lvl 50 av våra 27 spelare. Swedroids tf har en gräns på 50 spelare och alla skriver på svenska. Välkomna!
Vi är 28 st just nu som är aktiva i OPs när vi har intel. Vi trivs som Taskforcen Swedroid men vill ni ansöka att joina får ni gärna göra det. Ca 22 platser över bör det vara.